|
Praca sezonowa w Niemczech-formalnosci-uczen technikum |
| Autor |
Wiadomość |
Alex00
|
Wysłany: 2006-12-09, 13:19 Praca sezonowa w Niemczech-formalnosci-uczen technikum
|
|
|
| Witam Jestem uczniem 4 klasy technikum.Chciałbym wyjechac na wakacje do pracy sezonowej w Niemczech. Prosze o wyjasnienie mi i napisanie dokladnie jak mam zalatwic formalnosci w mojej sytuacji. Bardzo mi zalezy na tej pracy,poniewaz mieszkam blisko granicy i jak bym znalazl prace w okolicach Bellitz lub Berlina to bym mieszkal w Polsce,a dojezdzal do pracy(dzieki temu bym naprawde zaoszczedzil duza sume pieniedzy) Niwiem jak to wszystko ogarnac:-/ w internecie sa napisane rozne rzeczy(naprzyklad,ze jedynie mozna taka prace sezonowa zalatwic poprzez urzad pracy:-/ ja mysle ze bym sie udal w miejsce tych sadow itp. i poprostu zalatwil prace na miejscu albo poprzez znajomego. Prosze jak ktos wie jak to wszystko ogarnac to niech mi podpowie z gory dziekuje. pozdrawiam |
|
|
|
 |
marlonk
Administrator ...szklany człowiek...
Pomógł: 3 razy Wiek: 22 Dołączył: 24 Wrz 2006 Posty: 226 Skąd: Piła/Poznań
|
Wysłany: 2006-12-09, 13:33
|
|
|
jeśli masz takie możliwości jak piszesz (czyt. mieszkasz przy granicy) to tylko powód do radości. Nie zastanawiaj się długo tylko wsiadaj w samochód i przejedź się po okolicznych landach i po prostu pukaj do drzwi farmerów i pytaj o pracę sezonową. Napewno chętnie z Tobą porozmawiają. Łatwiej im i Tobie będzie dogadać się wprost podczas rozmowy niż przez jakiegoś pośredniaka i inne cholerstwo.
Od strony technicznej (papiery, legalność itp itd) to musisz sobie poczytać i doinformować się już w internecie. Napewno jest to gdzieś dobrze opisane. |
_________________ Oferty pracy za granica . Polskie placówki zagraniczne . Praca w Holandii |
|
|
|
 |
Aluś:)
|
Wysłany: 2007-04-02, 00:00
|
|
|
a jesli jest ktos np w mojej sytuacji?!- mam 18 lat i bardzo chcialabym wyjechac do pracy sezonowej, wlasnie takiej jak np przy zbiorze truskawek itp.